Kέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης

info@art4fun.gr

Ολύμπου 25 Χαλάνδρι, Τηλ.: 210 6835494

...για μικρούς

Το Art4Fun δημιουργήθηκε με πολύ κέφι με σκοπό να διεγείρει τη φαντασία των παιδιών, τον αυτοέλεγχο και την ομαδικότητα.

Παίζοντας και διασκεδάζοντας λοιπόν, τα παιδιά καλλιεργούνται, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσουν την αυτοπεποίθηση, την εκφραστικότητα και την επιδεξιότητά τους. Κι όλα αυτά τα ανακαλύπτουν μόνα τους, μέσα από τη δυνατότητα δοκιμαστικών μαθημάτων τα οποία προσφέρουμε, για να αποφασίσουν εκείνα με τι τους αρέσει να ασχοληθούν, αναπτύσσοντας έτσι τις φυσικές τους κλίσεις. Γιατί τα παιδιά του σήμερα είναι οι δημιουργοί του αύριο, με όραμα και με δική τους ξεχωριστή προσωπικότητα.

Το πρόγραμμά μας προσαρμόζεται ανάλογα με την ηλικία, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των παιδιών.

 

...και για μεγάλους

Σε κάποιες δραστηριότητες, μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς οι γονείς, περνώντας ποιοτικό και δημιουργικό χρόνο με τα παιδιά σας, ενώ ταυτόχρονα έρχεστε πιο κοντά τους, ανακαλύπτοντας τι πραγματικά τους αρέσει. Και αν θέλετε, μπορείτε να παρακολουθήσετε μόνοι σας τις δραστηρίοτητες που σας αρέσουν χωρίς τα παιδιά σας.

Να ξέρετε ότι δεν χρειάζεται να έχετε καλλιτεχνικά ταλέντα ή εμπειρία, παρά μόνο την τη διάθεση για δημιουργία!

Επίσης, στο χώρο μας έχουμε φροντίσει να απολαμβάνετε στιγμές χαλάρωσης στον κήπο ή στο σαλόνι μας με τον καφέ, το τσάι ή το κρασί σας από το κυλικείο μας, μόνος ή με την παρέα σας.

Οι τομείς απασχόλησης και τα εργαστήρια που διαθέτουμε είναι τα εξής:

Ζωγραφική

Σκοπός του μαθήματος της ζωγραφικής είναι η εκμάθηση της σωστής χρήσης του κάθε ζωγραφικού υλικού, θέτοντας έτσι τις πρώτες βάσεις της ζωγραφικής δημιουργίας. Σημαντική θεωρείται η διατήρηση της αυθεντικότητας της αισθητικής των παιδιών, χωρίς την επιβολή μιας συγκεκριμένης άποψης πάνω σε αυτή με ταυτόχρονη την ανάπτυξη του αισθητικού τους επιπέδου.

Κεραμική

Η κεραμική είναι ένα ιδιαίτερο μάθημα. Δίνει πρώτα από όλα τη δυνατότητα στους μικρούς μας φίλους να έρθουν σε επαφή με τον πηλό, να πειραματιστούν και να δημιουργήσουν με τα χέρια τους. Το χώμα και το νερό ως πρώτες ύλες παίρνουν μορφή μέσα από την παιδική τους φαντασία. Επιτυγχάνεται, τέλος, η δημιουργία τρισδιάστατων μορφών και η εκμάθηση της Κεραμικής μέσα από την ιστορική της πορεία.

Φωτογραφία

Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσει το κάθε παιδί την τέχνη της φωτογραφίας. Μαθαίνοντας για την αναλογική φωτογραφία θα εξοικειωθεί με όρους και τεχνικές που θα εφαρμόσει στην ψηφιακή τεχνολογία. Μέσα από παρουσιάσεις φωτογραφικού υλικού και εργασίες τα παιδιά θα αποκτήσουν κριτική γνώση στις φωτογραφικές εφαρμογές, δημιουργώντας στο τέλος κάθε κύκλου τα δικά τους έργα προς έκθεση.

Cooking

Ώρες ατέλειωτης δημιουργίας και έμπνευσης με όλα τα υλικά της κουζίνας μας. Αφήστε τα παιδιά ελεύθερα να γίνουν για λίγο οι μικροί οι μικροί πρωταγωνιστές, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους, να ανακατέψουν, να αναμίξουν, να φτιάξουν γλυκές και αλμυρές συνταγές. Το cooking απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, αγόρια και κορίτσια, που η φαντασία και η περιέργεια δοκιμάζουν τα όρια της μαμάς στη δική της κουζίνα.

Κηπουρική

Ελάτε να γνωρίσουμε τη φύση και τις λειτουργίες της! Μέσα από ένα φυσικά διαμορφωμένο χώρο, τα παιδιά μαθαίνουν τους μηχανισμούς της φύσης και τις καταστρεπτικές συνέπειες της ανθρώπινης παρέμβασης. Ταυτόχρονα, καλλιεργούν την ευαισθησία, την παρατηρητικότητα και την κριτική στάση, ενώ αποκομίζουν μια πιο θετική και ενεργητικά στάση ζωής.

Πληροφορική

Τα παιδιά μαθαίνουν απλά και ευχάριστα πως λειτουργεί ένας υπολογιστής και τι δυνατότητες προσφέρει για μόρφωση και ψυχαγωγία, αποκτούν τη σωστή και απαραίτητη για το μέλλον τους γνώση των υπολογιστών και μαθαίνουν να αξιοποιούν τη δημιουργικότητα τους. Επίσης οι μαθητές μαθαίνουν να δημιουργούν κείμενα, ζωγραφιές καθώς και να αναζητούν πληροφορίες από το διαδίκτυο.

Κουκλοθέατρο

Το κουκλοθέατρο συγκεντρώνει πλήθος εικαστικών δραστηριοτήτων περιλαμβάνοντας κατασκευή και θεατρική χρήση κούκλας. Τα παιδιά μαθαίνουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσα από την κούκλα που τα ίδια κατασκεύασαν με απλά υλικά. Δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να ξεδιπλώσουν τη φαντασία τους χωρίς περιορισμούς και να πλάσουν τις δικές τους ιστορίες με οδηγό και ασπίδα την κούκλα.

Δημιουργικό παιχνίδι

Πρόκειται για μια λειτουργική ανάθεση φροντίδας και προώθησης της παιδικής δημιουργικότητας. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τις τέχνες, αναπτύσσουν βασικές κοινωνικές ικανότητες φιλίας, συνεργασίας και ομαδικότητας και μαθαίνουν με τρόπο βιωματικό. Η απασχόληση των παιδιών συντελείται δημιουργικά με το θεατρικό παιχνίδι, τα εικαστικά-κατασκευές και τα μουσικοκινητικά δρώμενα.

Ομαδικό παιχνίδι

Οι καθημερινές υποχρεώσεις και η κούραση συχνά δεν μας επιτρέπουν να περάσουμε όσο χρόνο θα θέλαμε με τα παιδιά μας. Στόχος της ομάδας είναι να δώσει σε μας τους γονείς και στα παιδιά μας την ευκαιρία να διασκεδάσουμε μαζί, να μοιραστούμε πράγματα και να δοκιμάσουμε διαφορετικούς τρόπους για να έρθουμε πιο κοντά, μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες.

Μουσικοκινητικά παιχνίδια

Μέσα από το παιχνίδι και τις διασκεδαστικές ασκήσεις κίνησης και μουσικής, το παιδί αποκτά καλύτερη σχέση με το σώμα του, μαθαίνει να το ελέγχει, αποκτά αίσθηση του ρυθμού, γυμνάζεται και εκφράζει τον συναισθηματικό του κόσμο. Το μουσικοκινητικό παιχνίδι συμβάλει τόσο στην ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων , όσο και στην δημιουργικότητα του παιδιού. Επιτυγχάνεται η μύησή τους στο ρυθμό και τη μελωδία.

Κινητικά παιχνίδια

Το άτομο συμμετέχοντας από μικρή ηλικία σε κινητικές δραστηριότητες, έχει περισσότερες πιθανότητες να υιοθετήσει τέτοιου είδους δραστηριότητες και κατά την διάρκεια της ενηλικίωσης του. Τα νήπια μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν τις κινητικές του δεξιότητες, να αναπτύξουν τη δημιουργική τους φαντασία μέσα από το παιχνίδι και να ζήσουν την περιπέτεια.

Συναισθηματική νοημοσύνη

Στόχοι της ομάδας είναι να καλλιεργηθούν στο παιδί δεξιότητες που αφορούν στην: αναγνώριση και εκφραση των συναισθημάτων τους, στην επιλυση συγκρούσεων με παιδιά της ηλικίας τους, στην ενίσχυση της ικανότητάς τους να παιρνουν πρωτοβουλίες, στην αναγνώριση των θετικών και αρνητικών πλευρών του εαυτού τους, στην αναγνώριση των συνεπειών των συμπεριφορών τους μέσα στην ομάδα των συνομηλίκων.

To Top ↑